TEAVE, REKLAAM, INFO JA INTERNET

Sõna ,, informatsioon” pärineb ladinakeelsest sõnast informare tähendab kujundama, haridust andma, mõtlema.

Enamasti peetakse informatsiooni ehk info ehk teabe all silmas fakte ja arvamusi, mida iga päev edasi antakse ja vastu võetakse.

Infot saadakse:

teistelt inimestelt

meedia kaudu (televiisor, raadio, internet, ajalehed)

Inimene loob saadud infost uue info, mida teistele edastab.

Informatsiooni saame oma kõigi viie meelega:

Nägemine, kuulmine, maitsmine, tundmine, kompimine.

Reklaam on info, millega soovitakse inimeste käitumist mõjutada. (et inimene ostaks, tarbiks just reklaamitavaid asju).

Esimesed reklaamid olid kaupmeeste hüüded, kui nad oma kaupa müüsid. Hiljem tehti silte ja pilte. Mida aeg edasi, seda keerulisemaks reklaamid muutusid.

Reklaam peab olema aus, kuid tihtipeale inimeste ootused saavad pettumuse osaliseks. Seetõttu ainult reklaami tõttu midagi teha ja osta pole arukas. Tuleb ikka ise ka mõelda…

Internet sai alguse umbes 50 aastat tagasi, kui mõned arvutid omavahel ühendati.

Tänapäeval kasutatakse interneti igal pool maailmas ja igapäevaselt on internet lausa möödapääsmatu infoallikas.

Internetist on võimalik leida vastuseid oma kõigile küsimustele, kuid alati ei peaks uskuma, mida seal kirjutatakse/näidatakse.

Internetis on ka palju ohtusid, millega tuleb arvestada. Neid ohtusid tutvustavad teile väga toredalt ,,Netilambad”.

 

Jänku-Jussi internetimaailma (1. osa):

Jänku-Jussi internetimaailma (2. osa):

Jänku-Jussi internetimaailma (3. osa):

See artikkel on retsenseerimata.