Bioloogia tööraamat 7. klassile
- Iga peatükk algab õppekavast lähtuvate õpitulemuste tutvustamisega.
- Õpitulemuste järgi sõnastab õpilane oma isiklikud eesmärgid.
- Õpilane reflekteerib oma õppimist peatüki lõpus.
- Iga peatüki alguses on tööjuhiste jada, mis võimaldab õpilasel oma tempos tegutseda ja arendab iseseisvust ning enesekindlust.
- Igas peatükis on vähemalt üks konkreetne lõimingu idee.
- Alapeatükkide juures on väljaprinditavad töölehed ja interaktiivsed automaatkontrolliga lisaülesanded. Neid pabertööraamatus ei ole.
Bioloogia tööraamat 7. klassile
Ühele kasutajale 1 aasta.
- 1. BIOLOOGIA UURIMISVALDKOND Tutvu sisuga
-
2. SELGROOGSETE LOOMADE TUNNUSED
- 2.1. Saame teise teemaga ühele lainele
- 2.2. Loomariik. Selgroogsed vs. selgrootud +6
- 2.3. Selgroogsete loomade välistunnused ja kohastumused +2
- 2.3.1. Kalad +6
- 2.3.2. Kahepaiksed +6
- 2.3.3. Roomajad +6
- 2.3.4. Linnud +6
- 2.3.5. Imetajad +6
- 2.4. Selgroogsete loomade meeled ehk kuidas loomad ümbritsevat maailma tajuvad? +5
- II teema kokkuvõte
- 3. SELGROOGSETE LOOMADE OSA LOODUSES JA INIMTEGEVUSES
- 4. SELGROOGSETE LOOMADE AINE- JA ENERGIAVAHETUS
- 5. SELGROOGSETE LOOMADE PALJUNEMINE JA ARENG
- 6. AASTA KOKKUVÕTE
Karin Pohla on lõpetanud Tartu Ülikooli ökoloogia ja elustiku kaitse eriala. Ta on Noored Kooli vilistlane, bioloogia ja geograafia õpetaja ning panustab Eesti haridusse ka täiskasvanute koolitajana.
Triinu Hamburg on lõpetanud Eesti Maaülikooli loodusturismi eriala. Ta on Noored Kooli vilistlane ja töötanud põhikoolis loodusõpetuse, bioloogia ja geograafia õpetajana.