Teaduslikud käsitlused
Loodusteadusliku käsitluse korral kasutatakse eelistatult kvalitatiivseid (mõõtmisi mitte eeldavaid) hinnanguid ning looduse uurimisel liigutakse üksikult üldisele (deduktiivne meetod), alustades kõige lihtsamast olukorrast ning lisades sellele tasapisi keerukust jõutakse loodusnähtuste olemust kirjeldavate peegelpiltide ehk mudeliteni.
Sulle võivad huvi pakkuda need õppematerjalid:
Õpime tähti. Ü-täht
Tundetarkus lastele. VASTIKUS
Allar Veelmaa videotund. Avaldised
Ratsionaalavaldised
Õpime tähti. V-täht
Tundetarkus lastele. VIHA
Õpime tähti. J-täht
Ruutvõrrandi mõiste, ruutvõrrandi lahendivalem, ruutvõrrandi liigid
Õpime tähti. Ä-täht.
KEISRI UUED RÕIVAD. Muinasjutt kuulamiseks
Eesti keele grammatika gümnaasiumile: algustäheortograafia
MEISTERDA! Papist kevadlill
Õpi eesti keelt teise keelena B2
Tutvus keemiaga
Urme Raadik ja Sille Jõgeva. Omavahelised suhted
Aigar Vaigu ja Andres Juur. Õpioskuste omandamine ning reaal- ja loodusained
Õpi eesti keelt teise keelena B2. Grammatika
Täppisteaduslik käsitlus on selline looduse uurimise viis, mille käigus kasutatakse kvantitatiivseid (valemitega esitatavaid) järeldusi, püüdes kõigepealt esitada matemaatilised reeglid ning kohandada neid seejärel konkreetsete probleemide lahendamiseks. See tähendab liigutakse üldiselt üksikule (induktiivne meetod), püüdes esmalt formuleerida loodusseadusi ning alles seejärel neid rakendada.
Kuna füüsikalist infot meid ümbritseva looduse kohta saadakse läbi erinevate aistingute, võime öelda, et füüsika on oma olemuselt ka empiiriline ehk kogemuslik teadus.
Märkasid viga? Anna sellest teada ja teeme TaskuTarga koos paremaks!