Teaduslikud käsitlused
Loodusteadusliku käsitluse korral kasutatakse eelistatult kvalitatiivseid (mõõtmisi mitte eeldavaid) hinnanguid ning looduse uurimisel liigutakse üksikult üldisele (deduktiivne meetod), alustades kõige lihtsamast olukorrast ning lisades sellele tasapisi keerukust jõutakse loodusnähtuste olemust kirjeldavate peegelpiltide ehk mudeliteni.
Sulle võivad huvi pakkuda need õppematerjalid:
Õpi eesti keelt teise keelena B2
Tundetarkus lastele. HIRM
Täis- ja kaashäälikuühend
NUPUTAME KOOS! Munadepühad
Reesi Kuslap ja Kristiine Kurema. Kuidas õhinaga õpetada ehk mismoodi innustada õpilasi õppima?
Algebralised murrud
Protsendid põhikooli matemaatikas
Minu keel, minu maailm. Minu keha ja tervis
Häälikute pikkused
Tundetarkus lastele. RÕÕM
Õpime tähti. L-täht
Rahvakalender lastele: MIHKLIPÄEV
Harjuta eesti keelt A2-B1. Lugemine
Tutvus keemiaga
Eesti keele grammatika gümnaasiumile: kirjavahemärgid
Ruumilised kujundid
Harjuta eesti keelt A2-B1. Mängi ja nuputa
Täppisteaduslik käsitlus on selline looduse uurimise viis, mille käigus kasutatakse kvantitatiivseid (valemitega esitatavaid) järeldusi, püüdes kõigepealt esitada matemaatilised reeglid ning kohandada neid seejärel konkreetsete probleemide lahendamiseks. See tähendab liigutakse üldiselt üksikule (induktiivne meetod), püüdes esmalt formuleerida loodusseadusi ning alles seejärel neid rakendada.
Kuna füüsikalist infot meid ümbritseva looduse kohta saadakse läbi erinevate aistingute, võime öelda, et füüsika on oma olemuselt ka empiiriline ehk kogemuslik teadus.
Märkasid viga? Anna sellest teada ja teeme TaskuTarga koos paremaks!